مماشات دستگاه قضا با فرماندار یکی از شهرستان های جنوب فارس درست نیست و پرونده این فرماندار در دست رسیدگی است.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 06 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای مطرح شده در یکی از سایت‌های خبری درباره محکومیت فرماندار یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و مماشات دستگاه قضایی با وی گفت: مبنای خبر منتشر شده دروغ و اطلاعات غیر کارشناسی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه پرونده این فرماندار در دست بررسی و از سوی شعبه مربوطه برای روز‌های آینده وقت رسیدگی تعیین شده است افزود: در دست بررسی بودن پرونده، نشان از نداشتن اطلاع کافی و اِشراف حقوقی برخی افراد اظهار نظر کننده حکایت دارد.
وی با تأکید بر اینکه منتشر کنندگان این خبر پیگرد قضایی می شوند تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره با استقلال رأی و تصمیم، و به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی به پرونده‌ها رسیدگی می کند و هیچگاه مرعوب هیچ فشار سیاسی، جناحی و رسانه‌ای نشده است و نخواهد شد.
این مقام ارشد قضایی استان فارس با اشاره به اینکه در هیچ بخشی از خبر منتشر شده منبع قابل قبولی برای ادعا‌های مطرح شده ذکر نشده است افزود: انتشار این اخبار بی پایه در ایامی که دستگاه قضایی در برخورد قاطع با فساد یکه تاز میدان مبارزه با فساد است و عملکرد مناسبی را در حوزه‌های گوناگون از خود بر جای گذاشته، نشان از نداشتن آگاهی‌های حقوقی و آشنا نبودن با روند رسیدگی‌های قضایی برخی برای زیر سوال بردن خدمات قوه قضاییه در دوران تحول قضایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار