نماینده فسا با تاکید براینکه خودروسازان باید با کاهش هزینه‌های سربار زمینه استفاده مردم از خودروهای تولیدی را فراهم کنند، گفت: از آنجا که شاخص‌های اثرگذار بر قیمت تمام شده خودرو طی ماه‌های گذشته تغییری نداشته، اجازه گرانی خودرو توسط خودروسازان، منطقی نیست و نباید با رفتارهای هیجانی با توجه به آغاز سال جدید قیمت‌ها بیشتر شود.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 05 April 2021
به گزارش تابناک فارس: حجت الله فیروزی افزود: به منظور ساماندهی بازار خودرو، باید قیمت چهارچرخ‌ها در بازار را به کارخانه نزدیک کرد نه اینکه بازار را به حال خود رها کرده و بهای خودرو در کارخانه را به قیمت بازار آن برسانیم.
 
او با بیان اینکه در ابتدای سال 1400، دولتمردان وعده ثبات قیمت کالاها در سال جاری را دادند، حال این سوال ایجاد می‌شود که چه توجیهی برای گرانی خودرو در کارخانه وجود دارد؟ افزود: با افزایش قیمت خودرو، نه تنها خریداران باید مبلغ بیشتری به ازای خرید خودرو بپردازند بلکه این امر در قیمت قطعات یدکی خودرو، خدمات پس از فروش و... نیز اثرگذار است.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه موضوع ساماندهی حوزه خودرو یکی از مطالبات همیشگی مردم است، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس با جدیت موضوع افزایش قیمت خودرو را پیگیری کرده و از گرانی بی ضابطه آن جلوگیری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار