مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بهبودی بیش از 182 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 182 هزار و 825 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 05 April 2021
به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی، امروز (دوشنبه 16 فروردین) با اشاره به آمار کرونا گفت: با فوت 21 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 48 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و 430 نفر افزایش یافت.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 71 هزار و 716 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تا کنون 201 هزار و 607 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.
 
او با اعلام وضعیت وخیم 168 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: یک هزار و 219 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
 
او تصریح کرد: موج چهارم همه گیری کرونا از ابتدای سال جدید آغاز شده و دامنه آن تا 2 ماه آینده ادامه دارد که سهل انگاری، مسافرت های نوروزی و دورهمی های خانوادگی در ایجاد این وضعیت نقش موثری داشته است.
برچسب ها: کرونا ، بیماری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار