عنایت اله رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد: انتخابات امسال، پشتوانه‌ای برای نظام است که باید سالم و قانونمند و ایمن برگزار شود و در این مسیر، باید "من‌ها" به "ما" تبدیل شود.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 05 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: پایگاه اطلاع رسانی استانداری  گزارش داد: عنایت اله رحیمی این سخنان را در جلسه دیدار نوروزی با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کرد.
بنا بر این گزارش، استاندار فارس در این دیدار با اشاره به شرایط و مشکلات کشوردر سال گذشته گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی، اقدام‌های خوبی در حوزه های عمرانی و فرهنگی و اقتصادی استان فارس صورت گرفته است.
رحیمی افزود:‌ احداث تصفیه خانه فاضلاب ۶۰۰ هزار نفری در شیراز و خط دوم انتقال آب سد درود زن به شیراز از جمله این اقدام‌های مهم است.
وی با تقدیر از حمایت‌های آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: با تکمیل خط دوم آبرسانی به شیراز، رابطه استفاده از منابع پایدار آب برعکس می‌شود.
استاندار فارس با بیان اینکه در سال ۹۹ روزانه یک کارگاه در استان احداث شده است،بر حرکت استان در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت:‌ بخشی از اهداف سال ۹۹ محقق شد و بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید در تولید آلومینیوم و فولاد، نشانگر موفقیت فارس در این زمینه است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد: انتخابات امسال، پشتوانه‌ای برای نظام است که باید سالم و قانونمند و ایمن برگزار شود و در این مسیر، باید "من‌ها" به "ما" تبدیل شود.
بنا بر این گزارش، این جلسه با ارائه نظرات نماینده ولی فقیه در استان فارس پایان یافت.
متن این سخنان تا زمان انتشار این خبر در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار