ارجمند از افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۳ هزار و ۶۵۰ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 04 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند» با نگاهی به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان جهرم، گفت: روز گذشته ۲۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا از حدود یکصد نمونه ارسالی شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تا کنون شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر بیش از ۱۳ هزار و ۶۵۰ نفر بوده که روزانه به تعداد این آمار افزوده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام می شود، بیان کرد: تا کنون ۳۷ هزار ۸۰۳ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده که این روند همچنان ادامه دارد.

 

ارجمند همچنین به تعداد بیماران بهبود یافته از ابتدا تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع تا کنون تعداد ۱۳ هزار و ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به بهبودی رسیده اند.

 

وی با اشاره به وضعیت بخش کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد کل بیماران بستری در بخش های کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم ۳۸ نفر بوده که در حال سپری کردن روند درمان خود هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین با اشاره به تعداد بیماران بستری در بخش های عمومی و آی سی یو این بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد، ۳۲ بیمار در بخش عمومی و ۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی از ترخیص چهار بیمار کرونایی از بیمارستان در روز گذشته خبر داد و گفت: همچنین هفت بیمار جدید به جمع بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه جهرم افزوده شده اند.

 

ارجمند با اشاره به فوت ۱۸۳ بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر، گفت: مراجعه دیر هنگام مهمترین عامل فوت بیماران کرونایی به حساب می آید.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار