جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به روند افزایشی آمار مبتلایان و بیماران بستری‌ در این استان، محدودیت و ممنوعیت‌های مرتبط با رنگ‌بندی متناسب با شیوع کرونا در شهرهای مختلف فارس را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 04 April 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عبدالرضا قاسمپور بیان کرد: هم‌اینک از 36 شهرستان استان فارس، ۴ شهرستان با وضعیت قرمز، ۱۰ شهرستان با وضعیت نارنجی و مابقی با وضعیت زرد مواجه‌اند.

او با بیان اینکه محدودیت‌ در شهرستان‌های استان متناسب با رنگ‌بندی‌ها اعمال و مدیریت می‌شود، افزود: در شهرستان‌هایی که وضعیت شیوع کرونا در آنها قرمز اعلام شده، تنها گروه یک شغلی، اجازه فعالیت دارند.

قاسمپور گفت: ورود و خروج خودروها از شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع، آموزش‌ها غیرحضوری، تمام برنامه‌های فرهنگی، آیینی، ملی و مذهبی و نماز جمعه و جماعات نیز تعطیل است.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های قرمز کرونایی، دوایر مختلف دولتی و نیمه دولتی و خصوصی تنها یک سوم نیروی انسانی باید در محل خدمت حاضر باشند و مابقی افراد به شکل دورکاری انجام وظیفه کنند.

قاسمپور اضافه کرد: در شهرهای مواجه با وضعیت نارنجی نیز اجرای دور کاری و حضور یک دوم نیروهای اداری در محل کار الزامی است.

او همچنین با بیان اینکه مجموع کل ترددها در نوروز امسال نسبت به سال ۹۸ حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است، گفت: بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و فرهنگی استان فارس نیز نوروز امسال در مقایسه با سال 98 کاهش ۷۸ درصدی را تجربه کرد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد که از ابتدای اعمال محدودسازی ترددها در سال گذشته تاکنون به ویژه ورود پلاک‌های غیربومی، ۳۶۵ هزار و ۱۰۹ مالک خودروی متخلف جریمه شده‌اند.

 

برچسب ها: کرونا ، محدودیت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار