عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کره ای ها می دانند ایران دست برتر در تنبیه آنها در آینده دارند بنابراین توصیه می شود از این رفتار سخیف دوری کنند و منافع کشور و مردم خود را به منافع آمریکا ارجح بدانند./
کد خبر: ۹۵۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 03 April 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی با اشاره به بلوکه شدن پول ایران در کره جنوبی گفت: چندین سال است کره جنوبی استقلال سیاسی و اقتصادی خود را به اجازه کدخدا گره زده است و بدون اذن آمریکا اقدامی را انجام نمی دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دون شأن هر ملتی است که همه شئونات خود را به کشور سلطه‌گر مستبد گره بزند و معمولا چنین رویه ای در مشی استقلال طلبانه کشورها جایی ندارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: صرف نظر از اینکه کره ای ها اجازه ای ندارند و آن زمان که گفتند باید از از آمریکا اجازه بگیرند اعتقاد داشتیم دیپلماسی کشور قاطع تر امور را دنبال کند، دستگاه قضا وارد شود و ظرفیت های غیر دیپلماسی را برای آزادسازی پول های بلوکه شده به کار بگیریم.

وی اظهار داشت: به نظر من باید کره ای ها تنبیه بیشتری کنیم، ایران دست برتر را دارد که نمی توان این نکته را در قالب مصاحبه مطرح کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کره ای ها می دانند ایران دست برتر در تنبیه آنها در آینده دارند بنابراین توصیه می شود از این رفتار سخیف دوری کنند و منافع کشور و مردم خود را به منافع آمریکا ارجح بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار