حسنی ادامه داد: پرونده این متخلفان هم به ارزش یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 03 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: مهدی حسنی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست جمهور، جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار جهت اقلام ضروری مردم به خصوص مرغ، از بازرسی تعداد ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها علاوه بر بررسی وضعیت تولید و جوجه‌ریزی، تعداد ۱۱ واحد مرغداری متخلف شناسایی و برای متخلفان تشکیل پرونده داده شد.

وی به جزئیات این تخلفات پرداخت و ادامه داد: متخلفان به دلیل نگهداری و احتکار مرغ و عدم عرضه آن به کشتارگاه‌ها مبلغ ۶۶ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال جریمه شدند و پرونده آنها جهت رسیدگی و صدور رای قانونی به اداره کل تعزیزات حکومتی استان ارسال گردید.

تشکیل پرونده برای ۱۴ واحد کشتارگاه

سرپرست معاونت نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت فارس به این موضوع که از ابتدای سال جدید در راستای نظارت بر کشتار و عرضه مرغ به بازار از ۱۴ واحد کشتارگاهی و عامل کشتار نیز بازرسی به عمل آمده اشاره کرد و افزود: در این بازرسی‌ها تعداد ۵ واحد متخلف به منظور گران‌فروشی شناسایی و پرونده متخلفان به ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

بازرسی از ۶۲۸ واحد مرغ فروشی و شناسایی ۳۸ متخلف

وی با اشاره به اینکه بارزسان سازمان صمت در ایام نوروز تعطیلی نداشتند و به طور مستمر به بازرسی پرداختند، بیان نمود: از ابتدای سال جاری و در طول ۱۰ روز گذشته با همکاری اتاق اصناف، از ۶۲۸ واحد مرغ فروشی بازرسی به عمل آمد و برای ۳۸ واحد متخلف با عنوان گران‌فروشی تشکیل پرونده داده شد.

حسنی ادامه داد: پرونده این متخلفان هم به ارزش یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

برچسب ها: بازرسی ، مرغداری ، متخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار