نماینده شیراز با بیان اینکه فارس همجوار استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان می باشد که این استان ها از مدت ها قبل در شرایط بسیار ناپایدار کرونایی و قرمز هستند، اذعان داشت: مدیران و مسئولین باید تدابیر فوری و لازم را اتخاذ کنند تا هرچه زودتر جلوی این رشد فزاینده بیماری و بالا رفتن آمارها گرفته تا نگرانی های مردم نیز کمتر شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 03 April 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی اظهار داشت: باوجود تلاش ها و زحمات کادر درمان استان که باید مورد تقدیر قرار گیرد اما متاسفانه به دلیل رهاشدگی کرونا، در شرایط خطرناکی هستیم.

او با اشاره به بالا رفتن آمار کرونا در سطح استان فارس گفت: بیمارستان های استان در شرایط مناسبی نیستند و ظرفیت آن به دلیل بالارفتن آمار در حال تکمیل است.
 
نماینده شیراز با اشاره به اینکه کنترل درستی در شیراز و استان فارس صورت نگرفت که نتیجه آن، آمار و ارقامی است که درحال بالارفتن می باشد، عنوان کرد: لازم بود از پیش از تعطیلات نوروز، با برنامه ریزی بهتر، تدابیر سختگیرانه و شدیدتری برای کنترل ویروس کرونا در سطح استان لحاظ می شد. 
 
عزیزی با اشاره به عدم رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها توسط برخی از مسافرین، تصریح کرد: باید مبادی ورودی و خروجی شهرها و استان کنترل می شد و سختگیری های بیشتری لحاظ می گردید تا اینگونه شاهد بالا رفتن آمارهای ابتلا، بستری و فوت نمی شدیم.
 
او در پایان با بیان اینکه نباید فرصت را از دست داد، عنوان کرد: مسئولین باید تدابیر و راهکارهایی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در استان را عملیاتی نمایند تا آمارها مجدد کاهش یابد.
برچسب ها: کرونا ، مسئولان ، عزیزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار