سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت:در چهار روز ابتدای سال جدید، بیش از ۱۷۰۰ بیمار به بیمارستان امام رضا(ع) لار مراجعه کردند.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 02 April 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی درمانی لارستان دکتر امین والی پور از مراجعه ۱۷۵۸ بیمار سرپایی و اورژانس و انجام ۳۴ عمل جراحی اورژانسی و غیر اورژانسی در چهار روز ابتدای سال جدید خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دلیل شیفت بندی فعالیت مراکز بهداشتی، آمار مراجعات در روزهای ابتدایی سال نو به مراکز درمانی افزایش می یابد که این مهم طبق روال هر ساله قابل پیش بینی بوده و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده بود.

دکتر والی پور افزود: با حضور ۲۴ پزشک متخصص در کنار پزشکان عمومی وکادر درمانی بیمارستان امام رضا(ع) علاوه بر ارائه خدمات به بیماران سرپایی، خدمات مورد نیاز ۸ بیمار بستری کرونایی در بخش کرونا و ۴۳ بیمار غیر کرونایی در سایر بخش ها را نیز ارائه کرده است.

معاون درمان دانشکده گفت: از میان مراجعات انجام شده به بیمارستان، ۶۹۳ مورد به بخش اورژانس این مرکز بوده و از این میان ۱۲۳ نفر منجر به بستری در بخش های متعدد شده است.

دکتر والی پور خاطر نشان کرد: با توجه به عادی انگاری برخی از مردم، افزایش آمار و به تبع آن افزایش موارد بستری، لزوم بازگشایی بخش دوم برای بیماران کرونایی مطرح و در همین راستا اقدامات جهت راه اندازی این بخش انجام شد که به زودی شاهد بازگشایی آن برای مراقبت های ویژه بیماران کرونایی در این بیمارستان به عنوان بیمارستان مادر در منطقه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار