نماینده شیراز با اشاره به وضعیت موجود بازار و کمبودهایی که هر زمان درباره یک کالا رخ می‌دهد، بیان کرد: این بی‌عملی، بی‌نظمی و بی‌برنامگی دولت است، اگر دولت از وادادگی خارج می‌شد و کعبه آمالش بیرون از کشور نبود نباید مشکل مرغ و تخم مرغ داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ 01 April 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی درباره وضعیت معیشتی مردم و تنگناهای ایجاد شده گفت: بزرگترین مشکل برای تامین کالاها و نهاده‌های دامی این است که دولت تکیه را به خارج از کشور داده است. ما در مجلس در بودجه گفتیم که چرا ارز 4200 را در اختیار واردکننده‌ای قرار دهیم که زیاده‌خواه و دنبال رانتخواری و ویژه خواری است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه با ارز ترجیحی مرغ باید کیلویی 8 تومان باشد نه 28 هزار تومان افزود: در بودجه ارز ترجیحی حذف شده تا به تولیدکننده داده شود تا نهاده‌ها در داخل کشور تامین شود. نهاده‌های اصلی و تامین نهاده‌ها باید از مسیر تولید داخلی مورد پشتیبانی قرار گیرد اما اینقدر غوغا به پا کردند تا مجلس برای 6 ماه دوباره تامین نهاده‌ها را به دولت واگذار کند.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس راه برون رفت از این مشکلات را تکیه به توانمندی داخلی و حذف رانت دانست و تصریح کرد: بسیاری از واردکنندگان ارز را گرفتند اما وارد نکردند راهش این است دستگاه قضایی وارد شود و ما معتقدیم که دولتی باید مومن و متعهد و متخصص و مردمی اهل کار و تلاش به سرکار بیاید و مشکلات برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عطا دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
مجلسیان چرا اقدامی در مقابل بی نظمی دولت حسن روحانی انجام نمدهند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار