نماینده شیراز گفت: همچنین طرح اصلاح قانون اجرای اصل 44 و طرح رفع موانع تولید نیز از دیگر طرح‌های در دستورکار کمیسیون جهش تولید است که باید هر چه زودتر کار تصویب این طرح‌ها در کمیسیون نهایی و در دستورکار صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 01 April 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید،‌ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ما در مجلس و در کمیسیون  جهش تولید 4 طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار داریم که بهتر است این طرح‌ها با هم ادغام شود و مصوبه جامعی را در این زمینه داشته باشیم.
 
عضو کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار داشت: در روند بررسی طرح‌ها در مجلس ما دچار مشکلاتی هستیم و حرکت در این مسیر یک  حرکت کند است و ما پیش از آنکه چرخ اقتصاد کشور را بخواهیم روغن کاری کنیم، باید چرخ انجام امور در روند بررسی طرح‌ها در مجلس را روغن کاری کرده و کار آن را سرعت بخشیم.
 
قادری خاطرنشان کرد: باید روند کار مجلس به گونه‌ای باشد که کمیسیون‌های تخصصی محور کار باشند.
 
او افزود: در حال حاضر وقتی گزارش کمیسیون در صحن قرائت می‌شود، ابتدا پیشنهاد‌ات نمایندگان و در آخر کار پیشنهاد‌ات کمیسیون مورد بحث قرار می‌گیرد که این روند باید کاملا برعکس باشد و پیشنهادات کمیسیون هنگام بررسی گزارش در صحن مجلس در اولویت باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار