نماینده شیراز گفت: اگر بخواهیم قدرت پول ملی نسبت به بقیه پول کشورها حفظ کنیم، معیشت و سفره مردم ضعیف نباشد و اشتغال پایدار داشته باشیم همه این‌ها به تولید برمی‌گردد و با واسطه‌گری و دلالی نمی‌شود قدرت پول را حفظ کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 27 March 2021
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاکفطرت با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تحقق این شعار می‌تواند باعث متحول شدن اقتصاد کشور شود.
 
او افزود: رهبر معظم انقلاب برای چندین سال است که محور شعار سال را در موضوع تولید نام‌گذاری می‌کنند که این اهمیت کار را می‌رساند که باید موانع تولید را بشناسیم و آنها را از بین ببریم.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رفع موانع تولید، باید دستگاه‌های اجرایی قوانین مزاحم را بردارند که متاسفانه در کشورما به تولیدکننده اهمیتی داده نمی‌شود و چوب لای چرخش می‌گذارند و باید کاری کنیم سود تولیدکننده بیشتر شود و به شعار سال اکتفا نشود.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیداست تمام مسئولان و ارگان‌ها پشتیبانی بیشتری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ داشته باشند و تنها صرف این شعار نباشد.
برچسب ها: پاک فطرت ، تولید ، پول ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار