نماینده ولی‌فقیه در فارس از نماز امام زمان(عج) در نیمه شعبان در مسجد قدس در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 19 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:آیت‌الله لطف‌الله دژکام با بیان اینکه اقامه نماز امام زمان(عج) اولین سه‌شنبه ١٤٠٠ برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این کار به یک سنت تبدیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد نکوداشت دهه مهدویت فارس، آیت‌الله دژکام همچنین با بیان اینکه سال ١٤٠٠ خود ویژگی‌هایی دارد که به ما القا می‌کند تا روی آنها به ویژه مباحث قرآنی به خوبی کار کنیم، گفت: اما اینکه چه کارهایی باید کرد، تلاش و همت متولیان را می‌طلبد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه همه می‌خواهند به گونه‌ای نوکری امام زمان(عج) کنند، خواستار جلوه ویژه و تببین مسائل مهدوی توسط رسانه‌ها شد و افزود: رسانه‌ها به تحقق اهداف نظام اسلامی و تبلیغات دینی کمک کنند.

معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیز در این جلسه از اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در ایام نیمه شعبان در ۲۰ مسجد خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی همچنین با اشاره به ارائه فعالیت‌های قرآن و عترت اظهار کرد: از زمان تشکیل شورای قرآن تاکنون ۵ جلسه برگزار شده است.

او با بیان اینکه در بخش قرآن و عترت در شیراز یک فضای آشفته را احساس می‌کردیم، اضافه کرد: با تدبیر نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تمام فعالان قرآنی تحت شورای قرآن و عترت قرار گرفتند و یک ساماندهی دقیقی انجام شده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با اشاره به مصوبات جلسات شورای قرآن و عترت عنوان کرد: طرح‌هایی در این بخش به تصویب رسیده که یکی آنها تحت عنوان «من قرآن را دوست دارم» در شمار برنامه‌های ملی است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار