نماینده مردم شیراز در مجلس پیشنهاد من این است که این اصلاحیه را حذف کنیم که اگر کمکی نمی‌کنیم لااقل مشکل جدیدی برای روستائیان ایجاد نشود.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (24 اسفندماه) به استناد تبصره 3 ماده 199 در صحن علنی مجلس اظهار داشت: همان گونه که آقای زنگنه قرائت کرد، طبق این تبصره اگر برای اصلاح ماده مورد ایراد شورای نگهبان ماده واحده به کلی خاصیتش را از دست بدهد می‌توان آن را حذف کرد. بنابراین ما در رفع ایراد بند الحاقی 5 برای این که ابرو را درست کنیم، چشم را کور کرده‌ایم.

وی افزود: ایراد و اشکالی که دوستان داشتند این بود که یکسری ساخت و سازهای خارج از محدوده روستاها وجود دارد و چون در فرصت 10 ساله‌ای که بنیاد مسکن مکلف است طرح‌های روستایی را بازنگری کند، منابع مالی وجود ندارد، بنابراین دستگاه‌ها به صورت موقت انشعابات آب، برق و گاز را وصل کنند تا رسیدگی و انجام شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون برای رفع ایراد شورای نگهبان تصریح شده است که در محدوده شهر و روستا ما تاکنون که مشکلی برای ایجاد انشعاب در محدوده روستاها و شهرها نداشتیم و آن چیزی که ایجاد مشکل می‌کرده، برای انشعابات خارج از محدوده روستاها بوده است تا در فرصت مقرر اجازه دهیم طرح‌ها بازنگری شود، بنابراین ساخت و سازهای خارج از محدوده روستاها شکل بگیرد و برای این که این مشکل حل شود دوستان این پیشنهاد را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است که این اصلاحیه را حذف کنیم که اگر کمکی نمی‌کنیم لااقل مشکل جدیدی برای روستائیان ایجاد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار