ارجمند گفت: در مجموع تا کنون تعداد ۱۳ هزار و ۳۰ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 13 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»  با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به ۱۳ هزار و ۳۰ نفر رسیده است، گفت: دورهمی های خانوادگی کانون پر خطر انتشار بیماری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم تا روز جمعه ۲۲ بهمن ماه، افزود: روند ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان جهرم ادامه داشته به نحوی که روز گذشته ۲۵ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به کرونا پس از ویزیت توسط پزشکان و تحت نظارت آنها، ادامه درمان خود را در منزل و به صورت قرنطینه خانگی سپری می کنند، بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸۰ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی طول درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از بیش از ۱۳ هزار بیمار شناسایی شده کرونایی در شهرستان جهرم تعداد ۱۲ هزار و ۶۳۱ نفر به بهودی کامل رسیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد ۳۴ هزار و ۲۵۲ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۱۳ هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بیماران مشکوک و مثبت که اکنون در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند اشاره کرد و گفت: این بیماران ۱۵ نفر بوده که تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار بستری در بیمارستان پیمانیه، ۱۲ بیمار در بخش های عمومی و یک بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی همچنین با اشاره به بیماران ترخیص شده از بیمارستان نیز گفت: روز گذشته تعداد سه بیمار از بیمارستان ترخیص شده اما یک بیمار جدید در بخش کرونای این مرکز درمانی پذیرش شدند.

 

ارجمند به جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته خوشبختانه با موارد فوتی جدید رو به رو نبودیم و در مجموع تا کنون ۱۸۱ بیمار با ابتلا به بیمرای کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان از مردم خواست چنانچه دارای علائم خفیف سرماخوردگی هستند، حتما خود را قرنطینه خانگی کرده تا سلامت دیگران را به خطر نیندازند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار