نماینده شیراز در خصوص آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: پس گرفتن پول ایران از کره نیازی به مجوز آمریکا ندارد متاسفانه بسیاری از کشورها ادعای استقلال می کنند اما مستقل نیستند و بدون اجازه آمریکا آب نمی خوردند، کره جنوبی هم جز همین کشورها است و در سیاست خارجی مستقل نیست.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 11 March 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری ادامه داد: ما باید از اهرم فشار برای آزادسازی پولمان استفاده کنیم چرا که تحریم های آمریکا غیرقانونی است دلیلی متقن برای توقف پول های ایران وجود ندارد.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: باید از ابزارهایی که دراختیار داریم برای باز پس گیری اموالمان استفاده کنیم و فشار بیاوریم تا منابع و ثروتمان به کشور برگردد.
 
قادری بیان کرد: نکته مهمی که در زمینه آزادسازی پول های بلوکه شده ایران اهمیت دارد این است که پول ها در چه زمینه‌ای صرف شود، به نظر می رسد اگر منابع در زمینه تهیه کالاهای مصرفی که در داخل تولید می شود هزینه شود نه تنها کمکی به اقتصاد کشور نمی شود بلکه آسیب هایی وارد می کند.
 
او اظهار داشت: بنابراین باید از این منابع در زمینه تهیه مواد اولیه، خرید دستگاه و تجهیزات استفاده شود تا بتوان در شرایط سخت اقتصادی مشکلات را برطرف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار