حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید دقت داشت حرمت مسجد حفظ شود، تاکید کرد: این مساجد جزو ابنیه های تاریخی این شهر محسوب می‌شود و گردشگران از آن بازدید می‌کنند و با معماری اسلامی آشنا می‌شوند، اما افراد باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که مسجد خانه خداست و بر مسجد احکام شرعی مترتب است که باید رعایت شود.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 10 March 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام موسوی عصر چهارشنبه در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در مسجد «نصیرالملک» شیراز برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت عید مبعث حضرت رسول (ص) و اعیاد شعبانیه گفت: مساجد پایگاه اجتماعی و فرهنگی برای جامعه اسلامی ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه مساجد تاریخی حرمت دارد و با توجه به اهمیت گردشگری درِ این مساجد به روی گردشگران باز شده است، گفت: گردشگران از آن بازدید می‌کنند و با معماری اسلامی آشنا می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که مساجد ظرفیت‌هایی خدادادی است که در زمان‌های مختلف از قبل از انقلاب تا زمان دفاع مقدس همواره به عنوان پایگاه‌های اصلی مردمی انقلاب و نظام بوده‌اند، اظهار کرد: مساجد تاریخی حرمت دارد و با توجه به اهمیت گردشگری درِ این مساجد به روی گردشگران باز شده است.

وی با اشاره به اینکه باید دقت داشت حرمت مسجد حفظ شود، تاکید کرد: این مساجد جزو ابنیه های تاریخی این شهر محسوب می‌شود و گردشگران از آن بازدید می‌کنند و با معماری اسلامی آشنا می‌شوند، اما افراد باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که مسجد خانه خداست و بر مسجد احکام شرعی مترتب است که باید رعایت شود.

 در مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز مبعث حضرت رسول (ص) در مسجد «نصیرالملک» شیراز با حضور آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس و حجت الاسلام یوسف سلمان زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار