تیم شهدای قشقایی در یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف اتحاد کامیاران می رود.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 10 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در مرحله چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۲ اسفندماه تیم شهدای قشقایی شیراز در ورزشگاه آزادی کامیاران رودرروی آوالان کامیاران قرار می گیرد.

داریوش هرمزی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز، گفت : تیم آوالان نماینده شایسته خطه کردستان است که در این چندسال ثبات خوبی در لیگ دسته دوم‌ فوتبال کشور داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است.

او ، بیان کرد: بازی ما از چند حیث دارای اهمیت است یکی اینکه در چند هفته گذشته لیگ دسته یک فوتبال شرایط خوبی داشته و از جهت دیگر در دوره های گذشته جام حذفی با حذف تیم پرسپولیس توانست نامی برای خود دست و پا کند و باز هم این تیم در اندیشه تاریخ سازی و شگفتی سازی در جام حذفی است.

هرمزی، تصریح کرد: بازی آسانی مقابل آوالان کامیاران در پیش نداریم و دیدار دشواری پیش رو ما خواهد بود اما انظار می رود با نمایش خوب بازیکنان درون زمین بتوانیم باعث خوشحالی طرفداران شویم.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز، ادامه داد: مسئولان فارس نیاز دارند به فوتبال ورود کنند که انگار نه انگار تیم های ورزشی می توانند نقش مستقیمی در نشاط اجتماعی و روانی مردم داشته باشند و برایشان این موضوع اهمیت ندارد که اگر داشت تاکنون سراغی از تیم قشقایی می گرفتند.

او ، افزود: خوشحالیم که رسانه ها را داریم و این ها تنها ابزار حمایتی ما در نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال بوده و ما به وجودشان به عنوان یار دوازدهم می بالیم.

هرمزی، اضافه کرد: برای دیدار با اتحاد کامیاران هادی خادم کاپیتان تیم قشقایی ، محمد آژیر ، صابر محمدی و مصطفی کیانی را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم و قشقایی با تمام ظرفیت وارد این مسابقه نمی شود اما با تمام قوا و استفاده از بازیکنانی که در لیگ دسته یک فرصت کمتری برای بازی داشتند مقابل نماینده کردستان قرار می گیریم.

شهدای قشقایی شیراز در مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور با تک گل مرتضی سنجانکی موفق شد فولاد نوین اهواز را مغلوب کند و جواز حضور در دور چهارم این مسابقات را کسب کند.

 

برچسب ها: فوتبال ، جام حدفی ، آوالان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار