ویژه‌برنامه‌های شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 08 March 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در آستانه شهادت حضرت موسی کاظم (ع) ویژه برنامه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده که این برنامه‌ها از امشب برگزار می‌شود.

در این برنامه‌ها که برای 18 و 19 اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشا در شبستان حرم مطهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی سخنرانی می‌کند.

 

همچنین حجت‌الاسلام آقایی نیز سخنران دیگر این دو شب است که در ویژه برنامه شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) به سخنرانی درباره مناقب حضرت می‌پردازد. مداحی این برنامه سوگواری را سید مصطفی موسوی‌نژاد و احمد نیکبختیان بر عهده دارند.

علاوه بر آن حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) مسابقه اینترنتی را ویژه شهادت امام موسی کاظم (ع) و سالروز وقات حضرت ابوطالب در نظر گرفته است که از 18 تا 23 اسفندماه علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه اینترنتی می‌توانند به بخش مسابقات پایگاه اینترنتی آستان مقدس به نشانی Shahecheragh.ir/Mosabeghat مراجعه کنند.

علاوه بر این برنامه‌ها مراسم راهپیمایی از حرم امامزاده ابراهیم تا حرم حضرت شاهچراغ(ع) نیز در سالروز شهادت موسی‌بن‌جعفر(ع) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار