وزیر نیرو در یزد:
وزیر نیرو با اشاره به اینکه ملت ایران تاب‌آورترین ملت در جهان هستند گفت: ایران به بهترین نحو ممکن شرایط تحریم و فشار را مدیریت کرد و دولت حاضر با تدبیرترین دولت است.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 07 March 2021

 

رضا اردکانیان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن بوده که ایران را مجبور به اقرار برای موفقیت تحریم‌ها و فشارها کند اظهار داشت: ما باید بدانیم در این مدت کاری کارستان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به جرات بیان می‌کنم تاب‌آورترین ملت و جامعه در جهان به روایت گزارش عملکرد ایران است و با تدبیرترین دولت که توانسته این شرایط را به این نقطه برساند دولت حاضر است.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: این جنگ همه جانبه اقتصادی به علاوه جنگ روانی و شرایط کرونایی که اقتصاد دنیا را فلج کرد، همه با هم علیه ایران انجام شد ولی پرچمداران این فشارها همه رفتند و این نظام همچنان پابرجاست.

اردکانیان تصریح کرد: چندکار مهم در حوزه تامین آب کشور در حال انجام است که یکی از آنها نمک‌زدایی و انتقال آب از دریاست که تخصیص آن داده شده و برعهده بخش خصوصی برای فعال شدن در حوزه سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: بحث بعدی که در حوزه تامین آب شرب برای استان یزد و کرمان برعهده دولت قرار دارد، انتقال آب از خارج استان است که مجوزهای آن صادر و به دنبال ساز و کارهای مالی برای اجرای آن هستیم.

وزیر نیرو بیان کرد: در شهر یزد به دنبال تکمیل طرح فاضلاب شهری یزد و اجرای رینگ شهری یزد هستیم علاوه بر آن در حوزه برق هم فعالیت‌های بسیار خوبی در استان یزد و استان‌های مرکز فلات ایران به لحاظ ظرفیت بالای صنعتی و معدنی که دارند انجام شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار