استاندار تهران
استاندار تهران گفت: ۷۰درصد مراجعات کرونایی به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان ها است.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 06 March 2021

 

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر شنبه در جلسه رفع مشکلات ساختمان جدید بیمارستان «شهدای تجریش» طی سخنانی گفت: ۷۰ درصد مراجعین به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان‌های کشور است.

استاندار تهران گفت: با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی و محرومیت کلانشهر تهران از برخورداری مراکز درمانی با مصوبه ستاد کرونای استان تهران مقرر شد تا شهرداری منطقه یک تهران، شرکت گاز و شرکت توزیع برق تهران بزرگ هر چه سریع‌تر نسبت به انجام تعهدات خود در خصوص راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اگر هوشیار نباشیم با پیک چهارم ویروس کرونا در تهران مواجه خواهیم شد و اگر به فکر تأمین زیر ساخت‌های بهداشتی نباشیم، قطعاً مشکلات فراوانی در پذیرش مبتلایان به این ویروس در تهران خواهیم داشت.

محسنی بندپی گفت: شهرداری منطقه یک تهران متعهد شد تا تمامی مجوزهای لازم در خصوص حفاری‌های مربوط به عملیات گاز رسانی به بیمارستان شهدای تجریش را صادر کند.

استاندار تهران اظهار داشت: همچنین شرکت توزیع برق تهران بزرگ متعهد شد تا هزینه نصب پست ۵ مگاواتی را با حداکثر مساعدت به بیمارستان شهدای تجریش در خصوص تقسیط و تخفیف در اخذ عوارض انشعاب برق را داشته باشد.

وی گفت: مشکل پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش با همکاری شهرداری منطقه یک تهران مرتفع می‌شود و در این خصوص شخصاً با شهردار تهران صحبت کردم و البته مشکلی هم شهرداری منطقه یک در خصوص اجرای طرح نمای این بیمارستان طرح کرد، که مقررشد، تا این طرح مورد بازنگری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار