فجر شهید سپاسی کسب هفتمین برد فصل را در شکست نماینده البرز می‌بیند.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 06 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۱۷ و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه هجدهم اسفندماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه پارس میزبان گل ریحان البرز است.

جوانی سرپرست تیم فجرشهید سپاسی شیراز،گفت: در بازی‌های قبلی تیم فجر از مصدومیت بازیکنان ضربه خورد چرا که بازیکنانی، چون شبان و علوان زاده را بدلیل پارگی رباط در اختیار نداریم و مشخص نیست چه زمانی به تیم اضافه شوند و نعمتی را هم که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود در مسابقه گذشته نداشتیم که خدا را شکر در دیدار با گل ریحان می‌تواند با نظر علی اصغر کلانتری به فجر کمک کند.


او، بیان کرد: فجر شهید سپاسی در طول این هفته تمرینات منظمی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشته و روز شنبه نیز جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه پارس برگزار می‌کند و با توجه به آنالیزی که از تیم گل گهر صورت گرفته و شناخت نقاط ضعف و قوتی که به بازیکنان گوشزد شده امیدواریم ۳ امتیاز این بازی را در خانه کسب کنیم.

در جدول رده بندی مسابقات تیم فجر با ۲۶ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد و گل ریحان البرز با ۱۳ امتیاز در رده ۱۷ جای گرفته است.

زردپوشان فجر در هفته شانزدهم میزبان خود شاهین شهرداری بوشهر را با تساوی بدون گل متوقف کرد و گل ریحان البرز با شهرداری آستارا یک-یک کرد.

قضاوت بازی فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز را شاهین یزدانی و کمک هایش رضا بابارئیسی و محمد حیدری بر عهده دارند.

انتهای پیام/ت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار