استاندار سمنان از ممنوعیت سفر نوروزی به شهرستان های قرمز و نارنجی خبر داد .
کد خبر: ۹۴۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 06 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا اشناگر استاندار سمنان در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا استان سمنان  با تاکید بر اینکه سفر به شهرستان هایی که دارای رنگبندی قرمز و نارنجی هستند ممنوع است گفت: در شهرستان های استان که در وضعیت نارنجی هستند محدودیت ها اعمال می شوند و سفر به این شهرستان ها ممنوع است و مردم باید خودداری کنند.

او بر حذف سفرهای نوروزی تاکید کرد و افزود: توصیه جدی می شود که مردم در ایام نوروز بدلیل شرایط بیماری کرونا و جلوگیری از ایجاد موج شیوع آن از سفر خودداری کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه رنگبندی شهرستان ها تغییری نکرده و رنگ بندی های جدید ابلاغ نشده است ابراز داشت: شهرستان های شاهرود و دامغان نارنجی و سمنان، مهدیشهر و گرمسار زرد و میامی ، سرخه و آرادان در وضعیت رنگبندی آبی قرار دارند.
به گفته استاندار سمنان در رنگبندی های جدید ضوابط و محدودیت ها تغییر خواهد کرد و پس از تدوین ضوابط جدید با توجه به وضعیت شیوع بیماری ابلاغ خواهد شد.

او تشریح کرد: با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هم استانی ها و اصناف، خوشبختانه استان در وضعیت ثبات کرونایی قرار دارد و در شب گذشته برای نخستین بار بیمار بستری جدید نداشتیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار