سرپرست استانداری ایلام ؛
سرپرست استانداری ایلام گفت: امروز در این شرایط خاص که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی کرونا هم مزید بر علت شده است باید هوای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را داشته باشیم که در این میان کمیته امداد پیش قراول است.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 06 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست با مجموعه مسئولان کمیته امداد حضرت امام (ره) استان که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس کمیته امداد به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، از مجموعه تلاش‌ها و زحمات این نهاد خدمتگزار تشکر کرد و اظهار کرد: کمیته امداد در استان ایلام حقیقتاً منشاء خدمات بسیار فراوانی بوده است و ما اینجا نیز همپای مردم قدرشناس این استان قدردان تلاش و زحمات این عزیزان هستیم.

وی با عنوان این مطلب که هیچ چیزی به اندازه خدمت به خلق الله اعتبار ندارد، گفت: امروز در این شرایط خاص که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی کرونا هم مزید بر علت شده است باید هوای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه را داشته باشیم که در این میان کمیته امداد پیش قراول است.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که انقلاب ما انقلاب مستضعفین است، عنوان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایجاد عدالت و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده و امام راحل با تاسیس نهاد کمیته امداد به راستی در این مسیر مهم گام برداشت.

وی در ادامه خدمت خالصانه به مردم را عین عبادت دانست و افزود: رسالت همه ما این است که در ادامه مسیر در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه حرکت کنیم.

وی افزود: در این راستا در تلاش هستیم در نقاط محروم استان ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان با جذب و مشارکت ارگان‌ها و نهادها و بنیادهای قدرتمند کشور به همراه کمیته امداد حضرت امام (ره) اقدامات شایان توجهی انجام بدهیم./م

بیشتر بخوانید::

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
مرد ناحسابی این حرفو پسر 6ساله منو هم میدانه خواهشا هرکسی در حد خودش به این حدیث عمل کنه.
بجای شعار و حرف، کار و عمل انجام بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار