دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان با موضوع نیک اندیشی، ایثار و شهادت، جهش تولید، خانواده و آسیب‌های اجتماعی و حقوق شهروندی کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 06 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این جشنواره با هدف تقویت فیلمسازان جوان، ایجاد فرصت و زمینه کسب تجربه برای هنرمندان، ایجاد ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، پرداختن به تعلیم و تربیت اسلامی، اقتصاد سالم و ترویج فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی برگزار می شود.

جشنواره فیلم کوتاه آسمان در چهار بخش مسابقه، ویژه، جنبی و طرح و ایده برگزار خواهد شد و اختصاص بخش بین المللی برای اتباع و موضوع های جهش تولید، ری قبله تهران و باقرشهر نگین ری، مکتب شهید حاج قاسم و کرونا فیلم از ویژگی های بارز این دوره است.

در این گزارش آمده است: جشنواره فیلم کوتاه”آسمان” از نگاه دوربین فیلم برداری و راه و روش های روایی آن می کوشدچشم و ذهن مخاطب را نسبت به ساختار ،ارزش ها و کاستی های محیط پیرامون خود، بیدار و حساس نموده و از طریق راه و روش هایی که در اختیار دارد ضمن چاره سازی و چاره جویی ،مناسبات ملی و مردمی و فرهنگی ایرانی اسلامی راارتقاء بخشد.

این گزارش می افزاید: هنرمندان می توانند فیلم های کوتاه خود را در قالب های داستانی، مستند، پویانمائی، نماهنگ، طرح و ایده (فیلمنامه) تا سوم خرداد سال ۱۴۰۰ ارسال کنند و اختتامیه این جشنواره طبق برنامه ۲۰ خرداد سال آینده برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای آگاهی از جوایز ارزنده جشنواره، ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر از محتوای فراخوان، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی AsemanFestival.ir مراجعه کنند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «آسمان» به همت شهرداری و شواری اسلامی باقرشهر و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار