نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اظهار نگرانی از شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این استان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در اجتماع از سوی مردم تاثیرگذارترین راه مقابله با این ویروس منحوس است.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 05 March 2021

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اظهار نگرانی از شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این استان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در اجتماع از سوی مردم تاثیرگذارترین راه مقابله با این ویروس منحوس است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی‌موسوی‌فرد روز جمعه در بازدید از شهرستان شادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و با کادر درمانی همکاری نشود شرایطی که امروز در استان خوزستان به وجود آمده است گریبان ما و خانواده‌های ما را نیز خواهد گرفت.

وی افزود: اگر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری کاهش نیابد، در استفاده از ماسک تنبلی شود و حضور در اجتماع را ممنوع نکنیم شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت و هر آن امکان دارد کل استان درگیر این ویروس جهش یافته شود.

امام جمعه اهواز گفت: در هفته‌های اخیر وضعیت استان به لحاظ شیوع کرونا روند افزایشی داشته و این مسئله به دلیل غفلت از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوجود آمد و مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را با شدت بیشتری رعایت کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا باید فاصله‌گذاری‌ اجتماعی رعایت شود؛ چراکه شرایط کنونی شکننده است و کرونا در کمین نشسته است.

وی با تقدیر از زحمات کادر پزشکی در استان خوزستان گفت: کادر درمانی و پزشکی در استان خوزستان بیش از یک سال است با حضور در خط مقدم با ویروس کرونا در حال جنگ است و پشتوانه مردمی مدیریت بحران را در این روزهای سخت برای کادر درمان آسان خواهد کرد.

امام جمعه اهواز گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی حق الناس است زیرا رعایت نکردن موارد بهداشتی جان و سلامت مردم را به خطر می اندازد و هیچ انسانی حق ندارد جان جامعه را در خطر قرار دهد.

وی بیان کرد: سطح فرهنگی مردم بالا رفته و همه قبول کردند که از برگزاری مراسم‌ از جمله نماز جمعه، آیین‌های شادی و عزا خودداری کنند.

بر اساس اعلام سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان، شهرستان‌های شادگان ، آبادان و خرمشهر در جنوب غرب خوزستان با ورود به پیک جدید کرونا ، آلوده ترین و خطر خیزترین مناطق خوزستان به شمار می‌روند.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و موارد مثبت ویروس جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار