مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از برگزاری مجازی جشن نیکوکاری امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 04 March 2021

جمال شیبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، از ۱۴ اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز می‌شود و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خوزستان قرار دارند که در آستانه سال نو چشم انتظار مساعدت‌های خیران هستند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو بین خانوارهای محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: امسال به دلیل ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هم‌راستا با تدابیر ملی برای مبارزه با ویروس، رویکرد کمیته امداد استفاده از روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری است.

وی افزود: محرومان و مستضعفان جامعه همچنان چشم انتظار کمک‌های مردم نیکوکار استان خوستان هستند تا در آستانه سال نو، همه در کنار یکدیگر روزهای شادی داشته باشیم.

شیبه با اشاره به لزوم حفظ سلامتی خیران و نیکوکاران و رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: جشن نیکوکاری سال‌جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: کد دستوری #۰۶۱*۱۸۸۷۷ نیز برای جذب کمک‌های مردم و خیران سخاوتمند خوزستانی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به دیگر روش‌های مشارکت مردم در این پویش خیرخواهانه تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح خوزستان پذیرای حمایت‌های مردمی هستند و مردم نیکوکار خوزستانی می‌توانند از طریق درگاه www.emdad.ir و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های نقدی خود را از هر کجای کشور که باشند واریز کنند.

شیبه گفت: هر ساله در آستانه فرا رسیدن سال جدید، کمیته امداد با برپایی جشن نیکوکاری در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان، محرومین و نیازمندان به منظور جذب مساعدت‌های مادی و معنوی مردم نوع دوست و خیّر، نسبت به تأمین پوشاک، سبدهای کالای معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت اقدام می‌کند.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار