رییس دانشگاه در این نشست ضمن بررسی اقدامات حوزه های مختلف دانشگاه در زمینه مقابله با کووید۱۹ و نحوه ارایه خدمت به بیماران، گفت: با نظارت های موثر دانشگاه از بیمارستان ها و روند خدمت رسانی به بیماران، وضعیت ارایه خدمت به مراجعان و بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس شکل مناسبی دارد و به یک آرامش نسبی دست پیدا کرده ایم.
کد خبر: ۹۴۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 03 March 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: رییس دانشگاه در این نشست ضمن بررسی اقدامات حوزه های مختلف دانشگاه در زمینه مقابله با کووید۱۹ و نحوه ارایه خدمت به بیماران، گفت: با نظارت های موثر دانشگاه از بیمارستان ها و روند خدمت رسانی به بیماران، وضعیت ارایه خدمت به مراجعان و بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس شکل مناسبی دارد و به یک آرامش نسبی دست پیدا کرده ایم.
دکتر «مهرزاد لطفی» همچنین با اشاره به عملکرد یک سال گذشته آزمایشگاه های استان گفت: با همت معاونت بهداشت دانشگاه و روسای مراکز بهداشتی، وجود آزمایشگاه های استان فارس به عنوان مراکز پیشرو در تشخیص کووید۱۹ با شرایط ایمن، سبب شده مردم با خاطری آسوده به آزمایشگاه ها مراجعه کنند.
او در ادامه، افزایش تست های تشخیص کرونا از روزی ۳۰۰ تست به بیش از ۲۰۰۰ تست را یک اقدام بزرگ برشمرد و از تلاش تمام کارکنان آزمایشگاه ها تقدیر کرد.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه نیز در این نشست، از افزایش نسبی موارد اینتوبه در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان های استان خبر داد.
دکتر «اورنگ ایلامی» همچنین گفت: تاکنون دو هزار و ۵۲۵ نفر در فارس بر اساس اولویت های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در دو مرحله واکسن کرونا دریافت کرده اند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، بیماران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار