معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۵۴۴ متقاضی برای مسکن اقدام ملی در این استان نام نویسی کرده اند.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 03 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر محمد رسول پروری گفت: ۵ هزار و ۱۵۹ نفر از این افراد در شهرستان لارستان و سایر شهرستان‌های جنوبی و ۱۷ هزار و ۳۸۵ نفر در سایر شهرستان‌ها نام نویسی کرده اند.
وی تصریح کرد: متقاضیان ساخت مسکن اقدام ملی در استان فارس تا کنون یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال آورده داشته اند که از این مقدار ۹۴۹ میلیارد ریال آورده متقاضیان جنوب فارس و ۵۰۱ میلیارد ریال آورده متقاضیان سایر شهرستان‌های استان فارس است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به حمایت‌های دولت از این طرح گفت: حذف قیمت زمین در تولید مسکن کمک شایانی به این طرح کرده است؛ حذف واسطه‌های مصالح ساختمانی و خرید مستقیم از تولیدکننده به انبوه‌ساز از اقدامات مطلوب دولت در طرح اقدام ملی مسکن است.

پروری با بیان اینکه امکان اجرای این طرح در کل شهر‌های استان فارس وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر این طرح بر اساس برنامه وزارت راه و شهرسازی در شهر‌هایی صورت می‌گیرد که در آن‌ها زمین تامین شده باشد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت طرح های ملی مسکن با سرعت پیش می‌رود، اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح ملی مسکن جا افتاده است بنابرین متقاضیان واجد شرایط از آن استقبال کرده و نسبت به واریز وجوه در نظر گرفته شده (آورده متقاضیان) اقدام کرده و می‌کنند.

برچسب ها: مسکن ملی ، فارس ، متقاضی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار