مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ؛
تابناک- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در زمان حاضر شمار سازمان‌های مردم نهاد در این استان از ۱۸ تشکل در سال ۹۲ به ۴۵۰ تشکل فعال افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 03 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد مظفری در نشست با سازمان‌های مردم نهاد (سمن) استان بوشهر اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر امروز از نظر کمی و کیفی رشد مطلوبی داشته و منشا خدمات مختلفی در این استان هستند.

وی بیان کرد: خدمات و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد به عنوان حلقه واسط میان مردم و دولت باید به اطلاع جامعه رسانده شود.

مظفری با اشاره به حضور موثر سازمان‌های مردم نهاد در جریان کرونا ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده تولید محتواهای آموزشی و آگاهی سازی است که این تشکل‌ها به خوبی به شیوه‌های مختلف در این بخش حضور یافتند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در زمان حاضر شمار سازمان‌های مردم نهاد در این استان از ۱۸ تشکل در سال ۹۲ به ۴۵۰ تشکل فعال افزایش یافته است.

 وی تاکید کرد: بسیاری از کارهای خیرخواهانه تشکل‌های مردم نهاد در گمنامی و بدون اطلاع رسانی انجام شد که می‌طلبد برای آگاه سازی مردم فعالیت این تشکل‌ها بیشتر انعکاس یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار