نماینده شیراز درپاسخ به اینکه با این قانون آیا اینترنت گران خواهد شد یانه، اذعان داشت: هنوز که تبدیل به قانون نشده و پس از آن قطعا تاثیراتی بر روی قیمت اینترنت خواهد داشت اما نه به این شدتی که در فضای مجازی نقل محافل است.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 02 March 2021
به گزارش تابناک فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یک روز پیش از تصویب مصوبه مالیات اپراتورها، در توئیتی با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی به مخالفت پرداخت و نوشت: «امروز نمایندگان مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی، مخالفت کنند. تصویب این بند در تبصره ۶ بودجه موجب افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها خواهد شد.»
 
ابراهیم عزیزی در این خصوص گفت: به منظور تامین بخشی از نیازهای مالی دولت پیشنهادی مبنی بر افزایش مالیات اپراتورها در صحن علنی مجلس مطرح و با رای اکثریت تصویب شد.
 
نماینده شیراز با اشاره به اینکه این موضوع درمجلس مصوب شده و باید مراحل بعدی را طی نماید، اذعان داشت: بنده از جمله کسانی بودم که به این قانون رای ندادم و معتقدم در حوزه فضای مجازی و اینترنت نمی تواند همه خواسته های ما را محقق کند.
 
او با بیان اینکه در مجلس رای اکثریت ملاک عمل است، افزود: به نظر شخص بنده این قانون نیازمند کار بیشتر کارشناسی بوده و ما نباید به دلیل ارقامی که حاصل درآمدزایی این طرح است، نباید به این سرعت طرح را تصویب می کردیم.
 
او در پایان گفت: البته این تاثیر چندان زیاد نخواهد بود هرچند که بنده با همین مقدار نیز مخالف بودم و رای ندادم.
برچسب ها: اینترنت ، گرانی ، اپراتور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار