مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: تقدیر از گروه‌های جهادی، توزیع متبرکات آستان، دیدار با خانواده شهدا و آسیب‌دیدگان و برپایی محافل مذهبی از مهم‌ترین اقدامات خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سفر پنج روزه به سی‌سخت بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 02 March 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره با اشاره به تلاش خادمان حرم مطهر برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت اظهار کرد: خادمان حرم مطهر با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر، در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت حضور یافته و ضمن حمایت مادی از آسیب‌دیدگان به ارائه خدمات فرهنگی و حمایت معنوی از زلزله‌زدگان پرداختند.

وی اضافه کرد: خادمان حرم مطهر طی سفر پنج روزه خود به مناطق زلزله‌زده، به توزیع متبرکات آستان مقدس در میان برخی از خانواده‌های آسیب‌دیده پرداختند و همچنین در امور مختلف امدادی و خدماتی، گروه‌های مردمی جهادی را همراهی کردند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت گفت: دیدار با مردم زلزله‌زده و همدردی با آنان، تجلیل از گروه‌های جهادی فعال، دیدار با خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان از زلزله از دیگر برنامه‌های خادمان حرم مطهر در سی‌سخت بوده است.

وی ادامه داد: خادمان حرم مطهر در حوزه علمیه خواهران سی‌سخت حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت ساختمان حوزه، با مسئولان این مجموعه دیدار کردند.

آمره یادآور شد: برپایی جشن میلاد امام علی(ع) به همراه خادمان حرم مطهر رضوی و مشارکت در برگزاری جشن میلاد امام جواد(ع) از دیگر برنامه‌های فرهنگی خادمان حرم مطهر در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار