امام جمعه شیراز گفت: کالاها اگر کمبود هم داشته باشد اما توزیع عادلانه باشد مردم تحمل می‌کنند از مسئولان توقع می‌رود اگر کمبود است عادلانه توزیع شود اگر کالایی کافی است نباید اجازه احتکار و گرانفروشی داد و باید بتوانیم عدالت در توزیع کالاها داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 26 February 2021

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام با اشاره به روز 9 اسفندماه به نام حمایت از حقوق ملی مصرف‌کننده گفت: اینکه مدیری حال مردم را درک کند مهم‌ترین مسئله  است اگر می‌خواهیم حقوق مصرف‌کننده رعایت شود باید تفاوتی بین مردم و کسی که مسئولیت دارد وجود نداشته باشد. 

 

دژکام تصریح کرد: اگر مصرف‌کننده در تامین کالایی سختی می‌کشد مدیر هم بفهمد خودش هم طرفدار مردم می‌شود و برای حل مشکل مردم جدی‌تر وارد می‌شود؛ ناظران و مسئولان باید برای توزیع عادلانه حواسشان جمع باشد، کالاها اگر کمبود هم داشته باشد اما توزیع عادلانه باشد مردم تحمل می‌کنند از مسئولان توقع می‌رود اگر کمبود است عادلانه توزیع شود اگر کالایی کافی است نباید اجازه احتکار و گرانفروشی داد و باید بتوانیم عدالت در توزیع کالاها داشته باشیم.

 

امام جمعه شیراز با اشاره به 14 اسفندماه روز تاسیس کمیته امداد بیان کرد: در 14 اسفندماه 57 امام دستور به تشکیل کمیته امداد را داد و تلاش‌هایی خوبی در طی این سال‌ها کردند و هدف امام این بود که مردم مظلوم به خیر برسند.

 

او تصریح کرد: این روز، روز احسان و نیکوکاری است و خدا هم به این امر دستور داده است و کار خوبی هم شروع شده و باید تقویت شده نهضت بانک‌ها و صندوق‌های قرض الحسنه است.

 

برچسب ها: دژکام ، امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار