علی مظفری گفت: با وجود مهمان‌نوازی ما و علاقه و احترامی که برای مسافران گرامی و قائلیم، اما در این کرونا برای حفظ جان مسافران و خودمان، از مهمانان نوروزی می‌خواهیم که لطفا به شهرستان ما سفر نکنند.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 25 February 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون و جمعی از اعضا و مسوولین در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، مظفری با اشاره به شروع موج چهارم شیوع کرونا گفت: متاسفانه در برخی شهرها شرایط از وضعیت قرمز نیز عبور کرده است.

وی با بیان اینکه اگر مردم و مسوولین همدل، هماهنگ و متحد باشند، می توان کرونا را کنترل کرد، گفت: اگر امروز رعایت نکنیم و به وضعیت قرمز برسیم، فردا کسب و کار از جمله بازار قطعا تعطیل می شود، پس رعایت کامل پروتکل ها لازم است.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت های دقیق مخصوصا در بین صنوف و مغازه‌ها گفت: اجازه تجمع در مغازه ها داده نشود و در وهله اول افراد با فاصله گذاری مناسب بیرون از مکان مورد نظر و یا حتما با ماسک وارد شوند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان کازرون با اشاره به نقش مهم فرهنگیان و هنرمندان در آموزش و اختصاص فرصتی به نشر توصیه‌های مرتبط به کرونا، گفت: باید شهر کازرون به چند منطقه تقسیم شده و هر منطقه به یک مدیر اداره داده شود. مدیر اداره مکلف است با تمام نیروها فعالیت آموزشی، نظارتی و ضدعفونی داشته باشد و در این امر از ظرفیت بسیج و شهرداری استفاده کند.

مظفری با تاکید بر برخورد قاطعانه با افراد و اصنافی که پروتکل ‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: بر اماکن عرضه مایحتاج خانگی از جمله نانوایی و میوه فروشی ها باید نظارت دقیق باشد و حتما از دستکش استفاده کنند که این مهم شامل تمام مغازه‌هایی است که خود مردم در لمس کالا دخیل و مرتبط هستند.

فرماندار ویژه کازرون اعلام داشت: با وجود مهمان نوازی ما و علاقه و احترامی که برای مسافران گرامی و قائلیم، اما در این کرونا برای حفظ جان مسافران و خودمان، از مهمانان نوروزی می‌خواهیم که لطفا به شهرستان ما سفر نکنند.


وی اظهار داشت: تنها به تعداد معدودی از افرد برای فروش ماهی گلی نوروزی مجوز داده شود که آن هم باید در مکانی خاص و با رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری باشد. که اگر چنانچه رعایت نکردند، برخورد شود چراکه حفظ جان مردم ملاک است و شوخی بردار نیست.

گفتنی است در این جلسه پیرامون مباحث، چگونگی نظارت بر فعالیت ادارات، اصناف همچون نانوایی ها ،مراکز عرضه ی سوخت، بازار پایانه های حمل و نقل درون شهری و برون شهری و...، چگونگی فعالیت صنوف مختلف و اعمال محدودیت ها (تالارها-بازار و...)، مدیریت مناسبت ها و برنامه های مربوط به ایام نوروز (چهارشنبه سوری-حضور مسافران نوروزی- برپایی غرفه های مختلف از جمله عرضه ی ماهی قرمز)، چگونگی کنترل و نظارت و جلوگیری از شیوع بیماری به خصوص نوع جدید (کرونای انگلیسی )در بخش های چهارگانه و با مسئولیت بخشداران بحث و تبادل نظر شد و مصوبات به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار