مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارسال پنجمین محموله امدادی جمعیت هلال احمر استان به منطقه زلزله زده سی‌سخت در تدوام کمک رسانی‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 23 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حسین درویشی سه‌شنبه ۵ اسفند در حاشیه ارسال این محموله امدادی به منطقه زلزله زده سی سخت در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پنجمین محموله امدادی، دو دستگاه کامیون حاوی ۲۷۵ دستگاه چادر امدادی از انبار شعب کازرون، سپیدان و خرامه بارگیری و به منطقه ارسال شد.

او اضافه کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۶ریشتری سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت فارس تا به حال یک هزار و ۱۳۹ دستگاه چادر امدادی، ۱۱۵۰ تخته موکت، ۱۳۸۰ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۳۵۰۰ کیلوگرم نایلون و ۲۱۰ ست ظروف برای حادثه دیدگان متاثر از زلزله به این منطقه ارسال کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک جمعیت هلال احمر فارس برای پوشش ارتباطی و دو تیم عملیاتی همراه با دو خودرو کمکدار نیز به منطقه اعزام شده است.

ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن، زلزله‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری با مرکزیت استان کهگیلویه و بویراحمد حادث شد و شهرهای یاسوج و سی‌سخت را لرزاند.

این زمین لرزه که خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشت منجر به مصدومیت شماری از هموطنان و وارد شدن خسارت‌های مالی به خانه و اموال شهروندان ساکن در شهر سی‌سخت و شماری از روستاهای شهرستان دنا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار