فروش اینترنتی بلیت قطار نوروز ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 23 February 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل راه آهن فارس گفت: فروش اینترنتی بلیت قطار ویژه نوروز ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و تا پایان ظرفیت فروش ادامه دارد.
انصاری با بیان این که بلیت‌ها برای روز‌های ۲۵ اسفند ۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ است افزود: بلیت قطار شیراز- تهران از ساعت ۷ صبح آغاز شده است و بلیت قطار شیراز – مشهد از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.
وی گفت: متقاضیان خرید حضوری بلیت قطار شیراز- تهران و شیراز- مشهد می‌توانند از ساعت ۸ صبح فردا به مراکز مجاز فروش بلیت قطار مراجعه کنند.
مدیرکل راه آهن فارس افزود: هر روز یک قطار ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه از شیراز به تهران و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسیر بالعکس حرکت می‌کند و قطار شیراز- مشهد یک روز در میان ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مسافران خدمت رسانی می‌کند.
طبق مصوبات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برای هر کوپه ۴ نفره حداکثر ۲ بلیت و برای کوپه‌های ۶ نفره حداکثر ۳ بلیت بر اساس کد ملی افراد فروخته خواهد شد و بر اساس مصوبه کمیته حمل و نقل این ستاد، از فروش بلیت به افرادی که بر اساس سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرونا مبتلا شده و گواهی سلامت نداشته باشند جلوگیری خواهد شد.
افراد مبتلا به کرونا با وجود داشتن بلیت، اجازه سفر نخواهند داشت.

برچسب ها: بلیت ، بلیت قطار ، نوروز 1400
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار