سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از داور آخرین دیدار تیمش مقابل هوادار تهران، تاکید کرد که روز شنبه شاهد قضاوتی ضعیف و ناهماهنگ بودیم.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 22 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علی‌اصغر کلانتری که تیمش شنبه ۲ اسفند، در خانه مقابل هوادار تهران، امتیازها را با میهمان تقسیم کرد، در گفت و گو با ایسنا، ضمن انتقاد به داوری این بازی، گفت: به نظر من یکی از قضاوت های مشکل دار و ضعیف این چند هفته اخیر را شاهد بودیم. داور وسط اصلا با دو داور کنار هماهنگ نبود. در یک صحنه هم دروازه بان حریف بیرون از هجده قدم توپ را لمس کرد و عجیب است که چطور این صحنه را داور مسابقه ندید! او چندین خطای بی مورد هم گرفت و در مجموع اعصاب هر دو تیم را به هم ریخته بود.

کلانتری درباره مسائل فنی این مسابقه هم گفت: بازی بسیار سختی را شاهد بودیم. این سنگین ترین بازی این فصل ما بود و باید بگویم تیم هوادار یک سر و گردن ازتمامی رقبایی که تا کنون با آنها بازی کرده ایم، بالاتر بود. آنها تیمی یکدست و گردن کلفت بودند و امتیازات کامل این بازی را می خواستند.

از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم

وی افزود: در چنین مسابقاتی، باید از تک موقعیت هایمان استفاده کنیم اما متاسفانه آنطور که باید و شاید در این زمینه موفق عمل نکردیم. ضربه فرزان دانا به تیر دروازه برخورد کرد و در موقعیتی دیگر، زمانی که دروازه بان حریف از دروازه خارج شده بود، بازیکن ما نتوانست دروازه را باز کند. آنها هم البته روی ارسال از جناحین، ضربات سر خطرناکی زدند که با جاگیری خوب دروازه بان ما، موقعیت هایشان مهار شد.

کلانتری در پاسخ به این سئوال که آیا این نتیجه عادلانه بود یا نه؟ گفت: فکر می کنم نتیجه عادلانه ای بود اما موقعیت های خطرناک ما بیشتر از حریف بود و می توانستیم پیروز شویم. اواخر مسابقه هم شرایط به شکلی پیش می رفت که هر لحظه امکان فروپاشی دروازه ها وجود داشت، بنابراین هر دو تیم سعی کردند احتیاط کنند تا بازنده مسابقه نباشند. متاسفانه تیم ما پس از گلی که به ثمر رساند، دچار غفلت شد و برتری را خیلی زود از دست داد. اگر این گل را چند دقیقه حفظ می کردیم، شاید در پایان برنده بازی می شدیم.

او درباره کیفیت زمین مسابقه نیز گفت: من باید از آقای میری، مسئول چمن ورزشگاه پارس تشکر کنم که پس از بارندگی، زمین را غلتک کردند و باعث شد زمین مسابقه نسبت به بازی های گذشته، کمی هموارتر شود و بازی روان تری را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، نماینده شیراز در لیگ دسته اول فوتبال ایران، روز شنبه در ورزشگاه پارس شیراز مقابل تیم هوادار تهران قرار گرفت و مقابل این تیم مدعی تهرانی با تساوی یک یک متوقف شد. در این مسابقه دانیال کردستانی در دقیقه ۳۵ فجری ها را با یک ضربه زیبای راه دور پیش انداخت اما دو دقیقه بعد، سجاد دانایی کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. بدین ترتیب دو تیم با ۲۵ امتیاز در همان رتبه های سوم و چهارم باقی ماندند.

این نماینده شیراز، در هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک، روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری خواهد رفت. در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران ۱۸ تیم حضور دارند. در پایان مسابقات، دو تیم بالای جدول راهی لیگ برتر می شوند و سه تیم انتهایی نیز به مسابقات لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار