دادستان عمومی و انقلاب شیراز از کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 22 February 2021

تابناک فارس به نقل از میزان: سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفتگو با میزان از کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.

وی با بیان اینکه در محموله اول میزان ۳۱۸ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان کشف و ضبط شد گفت: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف گردید.

وی با بیان اینکه در محموله دوم نیز ۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و همچنین ۲۰ لیتر مشروبات الکلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است گفت: طی این عملیات ۲ قبضه سلاح گرم نیز در محل اختفای قاچاقچیان کشف گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اینکه مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهم‌ترین مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است گفت: دستگاه قضایی و دادگستری استان علاوه بر اجرای سیاست‌های مقابله‌ای برنامه‌های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

بحرینی تصریح کرد: سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخورد‌های قهری نیست و لازم است در این خصوص نهاد‌های متولی امور اجتماعی و سازمان‌های حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از آسیب‌های موضوع مواد مخدر داشته باشند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، تریاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار