امام جمعه شیراز با بیان این‌که باید ماهیت انقلاب اسلامی را بشناسیم، افزود: جهت‌گیری ها باید مطیع ولایت باشد، همچنین روش شناسی، مناسب پیشبرد کار را داشته باشیم، اگر بخواهیم در بیان قرآنی بگوییم که باید چه چیزی داشته باشیم تا مبلغ قرآنی شویم، یک دانشی متناسب با این می خواهیم و یک عمل مناسب با آن می خواهیم باید مهارت های عملی و دانش نظری را در تبلیغ ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 17 February 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام پیش از ظهر امروز در افتتاحیه دوره تربیت مبلغ مکتب انقلاب اسلامی که در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، مسیر انقلاب اسلامی را یکی دانست و اظهار کرد: ولایت نیز در یک مفهوم مستمر است، اگر غیر از این را کسی بگوید به انقلاب لطمه می زند.

وی در ادامه با تصریح اینکه اگر کسی خواست به بهانه ولایت، «ولی حی» را تضعیف کند باید متوجه شود که با مقاومت سرسختانه ای مواجه خواهد شد، اضافه کرد: در استمرار انقلاب اسلامی حمایت از ولایت حی زنده واجب است.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد: برخی به بهانه هایی، مسائلی را در خصوص ولایت و انقلاب مطرح می کنند که در صدد شلوغ کاری های سیاسی هستند، چراکه در فضای سیاسی تشخیص حق و باطل دشوار می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه در فضای آرام است که می توان حق و باطل را تشخیص داد، خاطرنشان کرد: تبلیغ غیر از دانستن حق، روش خاصی را می خواهد، اگر برخی مواقع سخن را یک عمامه سر بزند یک نتیجه دارد و اگر سخن را یک دانشگاهی بزند یک نتیجه دیگر، از این رو باید بر روی روش ها کار کرد و تاثیرگذارترین را انتخاب کنیم.

وی با بیان این‌که باید ماهیت انقلاب اسلامی را بشناسیم، افزود: جهت‌گیری ها باید مطیع ولایت باشد، همچنین روش شناسی، مناسب پیشبرد کار را داشته باشیم، اگر بخواهیم در بیان قرآنی بگوییم که باید چه چیزی داشته باشیم تا مبلغ قرآنی شویم، یک دانشی متناسب با این می خواهیم و یک عمل مناسب با آن می خواهیم باید مهارت های عملی و دانش نظری را در تبلیغ ایجاد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با عنوان این‌که کسب مهارت، به سر کلاس نشستن نیست، تاکید کرد: در زمینه تربیت مبلغ باید کارورزی هایی را داشته باشیم، دانش را با این کارورزی ها تبدیل به مهارت اجرایی عمل کنیم، البته کارهایی خوبی نیز در این زمینه شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار