رحمانیان با اشاره به اینکه فعالیت تالارهای پذیرایی جهرم با حداقل پذیرش مهمان مجاز است، گفت: در وضعیت آبی حداکثر تعداد مجاز پذیرش مهمان ۱۵۰ نفر و در وضعیت زرد صد نفر در هر سالن است.
کد خبر: ۹۴۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 16 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «رضا رحمانیان» با اشاره به شرایط بازگشایی و فعالیت تالارهای پذیرایی در شهرستان جهرم گفت: تالارهای پذیرایی با تعداد محدود نفرات، مجاز به فعالیت هستند؛ به طوری که در وضعیت آبی حداکثر تعداد مجاز پذیرش مهمان ۱۵۰ نفر و در وضعیت زرد صد نفر در هر سالن است.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه به توافق رسیدیم که تالارها با ظرفیت درصدی فعالیت نکنند، چرا که امکان کنترل کدملی برای تالارها وجود ندارد افزود: از طرفی ممکن است فردی دعوت شود و با همراه اضافه به سالن برود و... پس عملا امکان کنترل کدملی برای تالارها فراهم نیست و بنابراین احتمال حضور فرد بیمار در تالار پذیرایی وجود دارد.

 

وی در مورد مدت زمان فعالیت تالارهای پذیرایی، خاطرنشان کرد: همچنین زمان مراسم نهایتا ظرف مدت سه ساعت باید به اتمام برسد.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه شاغلین تالارهای پذیرایی به‌ویژه کسانی که مشغول پذیرایی هستند باید دستکش و ماسک داشته باشند، عنوان کرد: همچنین انجام هفتگی تست های مختلف برای شاغلین تالارها نیز ضروری است.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان تصریح کرد: حضور کارشناس بهداشت در طول مراسم الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار