آیت الله دژکام با اشاره وضعیت جامعه از لحاظ قرآن خوانی اصلا خوب نیست، گفت: جامعه ای که می خواهد مهیای ظهور باشد، باید با قرآن مانوس باشد.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 14 February 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 26 بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه ایجاد تشکیلات صحیح نیست، گفت: ما می خواهیم کار قرآنی برای سال آینده انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه سال آینده 2 بار میلاد حضرت مهدی (عج) را خواهیم داشت، تاکید کرد: در بیانیه «گام دوم» آمده است که جامعه باید برای ظهور آماده شود و جامعه ای که می خواهد مهیای ظهور باشد، باید با قرآن مانوس باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره وضعیت جامعه از لحاظ قرآن خوانی اصلا خوب نیست، اظهار کرد: حتی در قرائت قرآن ابتدای جلسات هم برخی اوقات قرآن را غلط می خوانند که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با یادآوری این مطلب که نهادهای مردمی جلسه قرآنی و عترت استان را در هفته گذشته برگزار کردند، امروز سعی شده است چارچوبی ایجاد شود که مدیران هم هماهنگ باشند، افزود: این همه کارگروه چه دردی دوا می کند و این همه ساختار و سامانه چه می کند ما دنبال کار اصلی هستیم و مردم آن را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه اگر کاری که در حال انجام است، آن را درست سامان دهیم، رشد می کند و هماهنگ سازی مهم است، اضافه کرد: هر کدام از ما در عرصه ترویج فرهنگ قرآن و عترت برداریم و در چارچوب این ساختارها نمانیم باید برویم دنبال اینکه عملیاتی کار انجام شود.

آیت الله دژکام پیرامون جلسه اعتاب مقدس در مورد برنامه های قرآنی هم گفت: مشارکت با سایر اعتاب مقدس را پیرامون موضوع قرآنی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار