معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون ۸۸ دانش‌آموز و ۱۰ پرسنل آموزش‌وپرورش در شهرستان‌های لارستان، خنج و اوز به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 09 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون 88 دانش‌آموز در لارستان، خنج و اوز به کرونا مبتلا شده‌اند که 49 مورد از این تعداد مربوط به لارستان است. این سه شهرستان زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان هستند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با اعلام این خبر گفت: بیشترین آمار ابتلا دانش‌آموزان در لارستان مربوط به بخش جویم است به‌طوری که از 49 دانش‌آموز لارستانی 20 مبتلا مربوط به جویم بوده است.

وحید یگانه با بیان اینکه 11 دانش‌آموز در خنج و 28 دانش‌آموز در اوز به کرونا مبتلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر دانش‌آموزان در همین بازه زمانی 10 نفر از پرسنل آموزش و پرورش این سه شهرستان نیز به کرونا مبتلا شده‌اند که 5 نفر از آنها مربوط به لارستان‌اند.

 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه دلیل ابتلای دانش‌آموزان به کرونا حضور در مدارس نیست، گفت: وضعیت شهرستان لارستان، خنج و اوز تنها در یک بازه زمانی کوتاه آبی بود که مدارس در سه مقطع اول تا سوم ابتدایی مجاز به بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده‌اند و در زمان حاضر کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به‌اعتقاد محمدعلی اسروش عدم‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین بازی با یکدیگر و عوامل دیگر سبب ابتلای دانش‌آموزان به کرونا شده است.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار