معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان از حذف نامحسوس ارز ۴ هزار و ۲۰۰ از امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 09 February 2021

به گزارش تابناک از اصفهان، سید حسن قاضی عسگر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تنها به ۵ محصول از جمله نهاده های دامی مثل جو،ذرت و دانه های روغنی و سویا اختصاص یافته است و از سال آینده حذف خواهد شد.
به گفته وی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ امسال به شکل پنهانی از برنج، شکر و چایی حذف شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان از قاچاق روغن به افغانستان خبر داد و اعلام کرد: تخصیص ارز به تجهیزات پزشکی زمینه قاچاق و فساد در دستور کار قرار دارد.
وی در پاسخ به وضعیت داروها بدنبال حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ ادامه داد: قرص هایی مثل آستامینوفن و امثالهم به صورت آزاد به فروش میرسد اما برای داروهای اصلی و بیماران خاص همچنان ارز وارد میشود.
معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه تنها به حقوق و دستمزدها نگاه نباید کرد بلکه تخصیص یارانه های دولتی به اقلام و یارانه های انرژی در ماه رقم‌های دریافتی را افزایش میدهد اما این در حالی است که به دریافت عوارض ها و مالیات ها اشاره ای نمیشود.
وی به حمایت  از کسب و کارهای خرد و خانگی از سوی قرض الحسنه رسالت در راستای تشکیل هسته های زندگی خبر داد و بیان داشت: وامی اختصاص نمی دهند اما زمینه تولید و حتی فروش محصولات توسط قرض الحسنه به جهت کمک به دهک های یک‌تا سه فراهم شده است.
وی از اختصاص گوشی های تلفن همراه امانی به دانش آموزان و همچنین شناسایی افراد نیازمند  جا مانده از یارانه دولتی خبر داد و گفت: عملیاتی کردن طرح هایی که بیش از ۲۰ سال هست روی زمین مانده است در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه گرامیداشت سالگردهای پیروزی انقلاب تلنگری است که تحلیل کنیم در کجا قرار داشتیم و الان نیستیم ،ادامه داد: رقم بیکاری افزایش یافته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار