رییس دانشگاه پیام نوراستان فارس گفت: چهار هزار و ۷۷۴ داوطلب ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور این استان، روز جمعه (هفدهم بهمن‌ماه ۹۹) به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمدحسن صیف، چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیست‌ و یکمین آزمون فراگیر کارشناسی ارشد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هفدهم بهمن ماه ۹۹ همزمان در شیراز و شهرستان‌های جهرم، فسا، کازرون، لامرد و مرودشت برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

نماینده سازمان سنجش بیان داشت: درِ حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۸ صبح روز جمعه بسته خواهد داشت و متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی، در حوزه امتحانی حاضر باشند.

به گفته صیف، همراه داشتن ماسک سه‌لایه معمولی بدون فیلتر و استفاده صحیح از آن، یعنی از بالای بینی تا زیر چانه، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در مورد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز اظهارداشت: تدابیر بهداشتی در محل برگزاری آزمون داوطلبان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان این آزمون لازم است از امروز(پانزدهم بهمن ماه ۹۹) به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و فرم خوداظهاری تکمیل کنند، همچنین متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی به ویروس مبتلا کرونا هستند باید با رعایت ضوابط بهداشتی یک روز قبل، یعنی (پنجشنبه) به باجه رفع نقص مراجعه کرده، گواهی یا تاییدیه مراکز بهداشتی را به مسئول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای آزمون آنها صورت گیرد.

صیف، درباره مغایرت اطلاعات داوطلبان نیز گفت: با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج، شامل نام‌خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی و کُد رشته‌ محل‌های انتخابی براساس اولویت علاقه مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد یادشده پس از ورود به سایت سازمان سنجش در قسمت ویرایش اطلاعات اصلاحات لازم را انجام دهند.

رییس دانشگاه پیام نور فارس، با بیان اینکه نتایج این آزمون در اسفندماه ۹۹ اعلام خواهد شد، بیان کرد: پذیرفته‌شدگان از نیمسال دوم سال جاری ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.

صیف ، برگزاری کلاس‌های الکترونیکی، آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترم برخط (آنلاین) را یکی دیگر از خدماتی عنوان کرد که دانشگاه پیام نور به دانشجویان خود در زمان شیوع کرونا ارائه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار