فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۹ تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف و ضبط شده که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه‌روزی و اطلاعاتی در 48 ساعته گذشته یک تن و 620 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و در این زمینه 10 خودرو توقیف شد.

وی افزود: تعداد هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

سردار حبیبی همچنین از کشف بیش از 49 تن انواع موادمخدر در سطح استان فارس در 11 ماه گذشته خبر داد و ادامه داد: این کشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه پارسال 10 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان فارس با قرار گرفتن در مجاورت استان‌های دیگر و کردیدور ارتباطی شمال به جنوب است، گفت: 140 میلیارد تومان انواع کالا قاچاق در این مدت کشف و ضبط و در این رابطه 84 پرونده تشکیل و تحویل مقام قضایی داده شد و 76 دستگاه خودرو توقیف شد.

 

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام 2 باند جعل گذرنامه و اسناد در استان و دستگیری متخلفان خبر داد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

سردار حبیبی همچنین، از دستگیری سارقان کارت بانکی، سارقان خوردو و زورگیران و کلاهبرداران اینترنتی با ترفندهای مختلف خبر داد و گفت: مردم باید بیش‌ازپیش مراقب کلاه‌برداران به‌خصوص در فضای مجازی باشند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به تلاش پلیس استان در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان از آنها خواست هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مواد مخدر ، فارس ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار