حرم مطهر احمدبن‌موسی حضرت شاهچراغ (ع) در سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) غرق در نور و شادی است.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 03 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: میلاد بزرگ بانوی اسلام یادآور یکی از زنان بزرگ تاریخ است. کسی که هم در یک مبارزه سیاسی حضوری پر رنگ داشت و هم در عرصه دین و دیانت و خانه و خانواده شخصیتی بی‌بدیل، فاطمه الگویی همیشه برای زنان مسلمان به ویژه شیعیان بوده و است.

در سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) دختر بزرگوار پیامبر مکرم اسلام (ص) صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) سراسر شادی و سرور است.

صحن و سرای حرم‌های مطهر شاهچراغ (ع) چراغانی شده و زائران و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در این روز فرخنده با رعایت اصول بهداشتی به سخنرانی و مولودی خوانی می‌پردازند.

این برنامه‌ها از امروز با سی و هشتمین سمینار کوثر طه با حضور گسترده بانوان فاطمی در فضا‌های غیر مسقف حرم مطهر برگزار می‌شود. همچنین آیت‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر و حجت‌الاسلام حیدری کاشانی به ایراد سخن می‌پردازند و حاج حسن شالبافان مداحی می‌کند.

امشب نیز پس از نماز مغرب و عشاء نیز حجت الاسلام حیدری کاشانی، سخنرانی و حاج حسن شالبافان مولودی خوانی خواهند کرد.

فردا پنجشنبه 16 بهمن مراسم قرائت زیارت عاشورا از ساعت 7 صبح در حرم مطهر حضرت سیدمیر محمدبن موسی الکاظم (ع) و محفل انس با قرآن کریم از ساعت 16 در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

همچنین در همین راستا نیز بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس برنامه‌هایی ترتیب داده که از جمله آنها طرح نذر رهایی با عنوان "مادرم به خانه برمی‌گردد" با هدف آزادسازی زنان زندانی است که به همت بانوان بسیجی از چند ماه‌ها قبل آغاز شد و تا کنون زمینه رهایی 15 تن از بانوان زندانی انجام شده است.

 

همچنین زمینه 7 نفر از بانوان که قرار زندان برای آنها صادر شده، اما هنوز به زندان نرفته‌اند توسط بانوان بسیجی سپاه فجر فارس، فراهم شده است و بنا به گفته مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس تا روز 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جمعا تعداد 22 نفر از بانوان زن از زندان‌های فارس‌رهایی می‌یابند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار