نماینده شیراز گفت: دستگاه دیپلماسی باید با جدیت بیشتری موضوع پول های بلوکه شده را دنبال کند و همچنین کره‌ای‌ها باید متصور باشند که تکیه بر ابر قدرت‌ها اتکا به دیوارهای پوشالی است.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 02 February 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی به پول‌های بلوکه شده کشورمان اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه باید برای بازگرداندن پول‌های بلوکه شده کشورمان نهایت تلاش خود را به کار بگیرد ضمن اینکه بایستی از سفر مقامات کره‌ای به ایران رایزنی‌های مهمی صورت می‌گرفت چرا که این یک فرصت بسیار مناسبی برای بازپس گیری منابع ما بود.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دیپلماسی کشورمان فعال، پویا و منطبق بر آن روحیه‌ی انقلابی باشد؛ قطعا کشوری همچون کره جنوبی به خودش اجازه نمی‌داد که منابع کشورمان را بلوکه کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استنباط ما این است که باید دستگاه دیپلماسی با اقتدار بیشتر به این موضوع ورود کند و حتی اگر نیاز باشد دیپلماسی پارلمانی هم وارد شود ما این آمادگی را داریم.
 
وی اظهار کرد: کره جنوبی باید متوجه شده باشد که جمهوری اسلامی ایران از نفوذ و قدرت بالایی برخوردار است لذا این‌ها بایستی بدانند که شاید در آینده در روابط تجاریمان با سئول تجدیدنظر شود لذا اینکه بخواهد به منافع ملت دست درازی کند غیر قابل پذیرش است.
 
برچسب ها: کره ، پول بلوکه شده ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار