رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵۱۶ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 02 February 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدجواد مرادیان در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه در ده ماه گذشته پانصد و شانزده نفر در حوادث ترافیکی در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس فارس از افزایش ۱۵ درصدی تعداد تماس‌ها در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان در ۱۰ ماه گذشته، ۵۴۶ هزار و ۲۹۴ تماس با خطوط ۱۱۵ را پاسخگو بودند که از این تعداد در حدود صد و بیست هزار مشاوره مربوط به بیماری کرونا بوده است.

مرادیان در ادامه گفت: صد و هفتاد هزار ماموریت توسط تیم‌های امدادی و درمانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس در ده ماه گذشته انجام شده است که از این تعداد در حدود ۴۱ هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد کاهش داشته است.

او همچنین با اشاره به آمار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در ده ماه گذشته، گفت: علیرغم توصیه‌های زیادی که هر ساله به مردم می‌شود، ولی ما همچنان شاهد موارد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان هستیم به طوری که در ده ماه گذشته ۶۱۷ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که متاسفانه قاتل خاموش جان ۱۹ نفر را نیز گرفت.

رئیس اورژانس فارس در پایان گفت: این روز‌ها با کاهش تعدا مبتلایان و فوتی‌های کرونا شاهد ساده انگاری مردم در این خصوص هستیم که این موضوع می‌تواند باعث ایجاد موج چهارم کرونا در کشور شود مردم نباید استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را نادیده بگیرند.

برچسب ها: تصادف ، فارس ، کشته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار