معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی باید از هم اکنون نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 31 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید احمد احمدی‌زاده در همایش یک روزه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری‌ها و بخشداران استان فارس با اشاره به ضرورت اختصاص زمان کافی برای صدور سوءپیشینه به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی، برنامه‌ریزی داوطلبان برای اخذ این گواهی و پرهیز از ازدحام در مراکز ذیریط در شرایط کرونایی را مورد تاکید قرار داد.
معاون استاندار فارس در ادامه به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خردادماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: باید آمادگی لازم برای برگزاری این انتخابات داشته باشیم.
احمدی‌زاده با بیان اینکه در حوزه اجرا از برنامه‌ زمان‌بندی انتخابات جلوتر هستیم، خطاب به معاونان سیاسی فرمانداران فارس افزود: برای حضور افراد قانونمند در هیات‌های اجرایی از هم اکنون باید برنامه‌ریزی شود.
معاون استاندار فارس افزود: شعبه‌های اخذ رای باید متناسب با شرایط کرونایی انتخاب شود و نمایندگان بخشدار و فرماندار در شعب اخذ رای از بین افراد مسلط و توانمند انتخاب شوند.
وی ادامه داد: آموزش دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ نیز براساس برنامه زمان‌بندی انجام خواهد شد.
معاون استاندار فارس گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید با همه توان برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی برنامه‌ریزی کنند.
احمدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال ۹۷ ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در دیدارهای خود با سران کشورها اعلام می‌کرد جمهوری اسلامی ایران چهلمین سال خود را نخواهید دید اما اکنون چهل و دومین سال را جشن می‌گیریم.
وی افزود: دهه فجر ۹۹ آخرین فرصت دولت تدبیر و امید برای بیان دستاوردها به شکل هدفمند است، دستاوردهای دولت از سال ۹۲ تا قبل از جنگ اقتصادی و پس از آن باید برای افکار عمومی تبیین شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه ۹۹ انجام می‌شود.

استان فارس براساس آخرین وضعیت تقسیمات کشوری دارای ۳۶ شهرستان و ۹۵ بخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار